ࡱ> PRO<bjbj114JSSI >>>>>RRRRDLR ;======H!6=9>=>>vGGG>>;G;GG's#dR?'0G,~!.~!s~!>sG==G~!  :Formularz zgBoszeniowy PrzykBady dobrych praktyk w edukacji  Dzielimy si do[wiadczeniami TytuB/nazwa projektu/przedsiwzicia ,,Litery na kaszy pisane  Nazwa szkoBy/placwkiSzkoBa Podstawowa w Zespole SzkB im. Jana PawBa II w CheBmcachAdres szkoBy/placwki gmina, powiat, kod pocztowy, miasto, ulica, telefon, email, strona internetowa.  1.Opatwek 2.Kalisz 3. 62-860 4.CheBmce 5.  6. 627612724 7.szkola.chelmce @op.pl 8.www.szkolachelmce.pl Autor projektu/przedsiwzicia (imi, nazwisko, stanowisko) {aneta TuBacz (nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej)  1.Opis dobrej praktyki(np.opis przesBanek, ktre zainspirowaBy do realizacji projektu, innowacyjno[/oryginalno[ pomysBu, skuteczno[ zastosowanych metod i form pracy, cele projektu, czas realizacji...). Jednym z gBwnych wymagaD programowych w klasie I jest przygotowanie uczniw do podjcia nauki czytania i pisania, czyli takie postpowanie dydaktyczne, ktre sprawi, i| uczeD nie bdzie miaB problemw z nauk liter, pisaniem i czytaniem. W roku 2015/2016 zostaBam wychowawczyni klasy I. Moja klasa to typowe 6-latki, ktre chtnie uczestnicz w r|nych zajciach i lubi odkrywa co[ nowego. Aby uBatwi im przyswajanie wiedzy i nabywanie potrzebnych umiejtno[ci wprowadzam r|ne metody pracy . Jedn z nich jest nietypowa nauka pisania liter . Polega ona na tym, |e podczas wprowadzania nowej litery rozdaj uczniom styropianowe podkBadki, na powierzchni ktrych rozsypana jest cienka warstwa kaszy. Prosz o napisanie palcem okre[lonego znaku alfabetycznego. Na zapisanej pBaszczyznie doskonale wida efekt pracy dziecka .Po skoDczonym zadaniu, na moje polecenie dzieci poruszaj delikatnie podkBadk, na ktrej tworzy si gBadka powierzchnia,goto.z  8 : < f h  շo_O@1@1_hhJCJOJQJ^JhhrYCJOJQJ^JhCMh(A5OJQJ\^Jhh(A5OJQJ\^J&hh(A5CJOJQJ\^JaJ hh(Ahh(ACJOJQJ\^JhhCJOJQJ\^Jhh(AOJQJ^Jhh(ACJOJQJ^Jhh(ACJOJQJaJ"hh(A6CJOJQJ]aJ/hh(A6B* CJOJQJ]^JaJph.x  8 : Kkd$$IfF0V%,         0&644 Fapyt $Ifgd $Ifgdgd(Agd(Agd(A: < h  ( : cMM & Fd$If^gdkd$$IfFj0V%,          0&644 Fap yt $IfgdrY $Ifgd: X j z $Ifgd & Fd$If^gd      4 6 d f  xdSB!hh(A6OJQJ\]^J!hh(AB*OJQJ^Jph'hh(A5B*OJQJ\^Jph hh(Ahh(ACJOJQJ^J hh]ggCJOJQJ^JaJ hhrYCJOJQJ^JaJ hhJCJOJQJ^JaJhCMCJOJQJ^JaJ&hh(A5CJOJQJ\^JaJhh(AOJQJ^Jhh(A6OJQJ]^J   wnnnn $Ifgdkd$$IfF0V%,          0&644 Fap yt   J | ~ $.zjZH1,hhU+B*CJOJQJ\^JaJph"hh(A5CJOJQJ\^Jhh(A6OJQJ]^Jhh(A5OJQJ\^J*hh(A5CJOJQJ\^JmHsH hh(A(hh]ggCJOJQJ^JaJmHsH(hhrYCJOJQJ^JaJmHsH(hhJCJOJQJ^JaJmHsH'hh(ACJOJQJ\^JmHsH)hh(A6OJQJ\]^JmHsH "$\3^3rmaXOO $Ifgd^gd(A $^a$gd(Agd(Akd$$IfF40V%,          0&644 Faf4p yt.l$b 48һҤҍv_H1,hh*2B*CJOJQJ\^JaJph,hhpYB*CJOJQJ\^JaJph,hh-edB*CJOJQJ\^JaJph,hhd}WB*CJOJQJ\^JaJph,hh5B*CJOJQJ\^JaJph,hh4B*CJOJQJ\^JaJph,hh4v445n555 $Ifgd^gdCM^gd(Aekd\$$IfF$&    0&644 Fa*yt 55568 8"8||| $Ifgd $^a$gdCM^gd(Aekd$$IfF$&    0&644 Fa*yt"8$8&8(9*9,9 $Ifgd $^a$gdCMgd(Aekd$$IfF$&    0&644 Fa*yt&9(9,9.9:V;X;<<<ƹhhqtOJQJ^Jhh(AOJQJ^Jhh(A6]hh(AB*CJphhh(AB*CJphhh(ACJ hh(Ahh(AOJQJ\^Jhh(ACJOJQJ^J ,9.9X;<<<gd(A$a$gd(A $^a$gd(Aekd$$IfF$&    0&644 Fayt21h:p. A!"#$% $$If!vh5,5#v,#v:V F 0&6,5,5/  4 Fapyt$$If!vh5,5#v,#v:V Fj  0&6,5,5/  4 Fap yt$$If!vh5,5#v,#v:V F  0&6,5,5/  4 Fap yt$$If!vh5,5#v,#v:V F4  0&6,5,5/  4 Faf4p yt$$If*!vh5&#v&:V F0&65&/  4 Fa*yt$$If*!vh5&#v&:V F0&65&/  4 Fa*yt$$If*!vh5&#v&:V F0&65&/  4 Fa*yt$$If!vh5&#v&:V F0&65&/  4 Faytj 666666666vvvvvvvvv666666>66666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ OJPJQJ_HmHnHsHtHR`R (ANormalny dCJPJ_HaJmHsHtHr@r (A NagBwek 2$d@&a$-56B* CJ OJPJQJ\]^JaJphJA J Domy[lna czcionka akapituPi@P 0 Standardowy4 l4a ,k , 0 Bez listy hh (ANagBwek 2 Znak156B* CJ OJPJQJ\]^JaJphtHb>@b (ATytuBda$-56B*CJ OJPJQJ\]^JaJph3f^^ (A TytuB Znak156B*CJ OJPJQJ\]^JaJph3ftHTJ@"T (APodtytuB d5CJOJPJQJ\^JaJT1T (A PodtytuB Znak"5CJOJPJQJ\^JaJtH\B@B\ (ATekst podstawowy d6OJPJQJ]^J\Q\ (ATekst podstawowy Znak6OJPJQJ]^JtHzC@bz (ATekst podstawowy wcityd^!B*CJOJPJQJ^JaJphvqv (ATekst podstawowy wcity Znak%B*CJOJPJQJ^JaJphtHP P  x Bez odstpwCJPJ_HaJmHsHtHPK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!RY7mtheme/theme/theme1.xmlYMoE#F{oc'vGuرHF[x=ޝzvg53NjHH8PTj%.H 3kT\}yg CDHfP\ IC>i n$N4)߻UL>JeKK2e,/nEހbFZ͹ #ζKk_9 adZĈꔔK=.xMfdC6Nb-켱K\X" T30P's~Stу>G%M.O"Mry8E?ԥL#SCߜbGӣE|Eʀ'<{(Z"y'N<.Ev,I A6Nv&t"-=1c8U8")QHcBJK] .H0-uIlm2-fjqVf9P('suXmd)̪eY(G]Y䀰zoP nI xy "=kk|l1Q~6M%7_ǬZQ yٿ jmZx^(Q\gQ>BANT~jCoEA3d]dm2iVֵ褽Vl<s,>gÙ/ΫŋtvavDWCd(, ~{-0%M2&a: _PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 +_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!RY7mtheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] I J  .\3&9< #: : ^35"8,9<  !"$T  # AA@0(  B S  ?_GoBack K K K<bHK_n~4^4`.^`. L^ `L. ^ `.t^t`.DL^D`L.^`.^`.L^`L._'rY x%U+).*26-F=#d@}#d/ ՜.+,0 hp|  B  Tytu  !"#$%'()*+,-/0123456789:;<=>@ABCDEFHIJKLMNQRoot Entry Fʞ#dSData &1Table.!WordDocument4JSummaryInformation(?DocumentSummaryInformation8GCompObj  F0Dokument programu Microsoft Office Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q Szkoła Chełmce | Pobieranie załącznika